biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Fram med trädgårdsmöbler

Kategori: Min Blogg

Dags att vrida fram uret i natt!!
Tänk att nu går vi mot ljusare tider.
Idag skiner solen i Jerez,men väderprognoserna sade att det skulle regna i en hel vecka???
Härligt med felaktiga utsikter om vädret. Jag bara tackar och tar emot.
 En del tar fram trädgårdsmöblerna och jag har haft utemöblerna framme hela tiden....
Så här såg min LCHF frukost ut idag. Det är inte alls svårt att skippa brödet på morgonen eller pastan till middagen. Det finns så mycket god mat som går att tillaga efter lchf recept. Går in på 3 e veckan på Måndag och är väldigt positivt inställd.
Jag ser en sol som skiner genom gardinerna. Härligt att det är uppehåll idag. Jag var helt klart inställd på att det skulle regna hela dagen. Då blir det en promenad genom Jerez bakgator. Var ska man gå idag?? Roligt att se något nytt.
Ha en trevlig Lördag mina finisar =)=)=)

Kommentarer

  • Marie säger:

    Trevlig Helg till Er båda. Oh! vad gott det ser ut med den goda frukosten. Skönt att solen lyser på Er idag, då känns det bra. Kram Marie.

    Svar: Tack detsamma på dig!! Visst gör det mycket med sol,kram
    Biggeros

    2014-03-29 | 19:00:52
  • ~ Fatimaswary ♛ säger:

    Hoppas du får en fin helg, kramar :)

    Svar: Trevlig helg på dig med,kram =÷)
    Biggeros

    2014-03-29 | 20:50:26
    Bloggadress: http://fatimaswary.blogg.se
  • chillitanten säger:

    Det är bara att tacka och ta emot vädret med öppna armar. Här har vi ganska fint väder med. Nya Vårfåglar kommer varje dag. Det är tidigt men jag tror dom vet när det är dags att komma. Tror på en fin vår och försommar. Ha det gott . Ps Det går superbra med för mig och lchf. minus 3 kg nu efter snart nu två veckor. Jippi !

    Svar: Härligt att våren är fin och alla dess fåglar är på plats. Våren kan verkligen vara superfin. Härligt att det går bra för dig med. Jag har gått ner 4 kg på 2 veckor. Går in på min 3 vecka på Måndag. Vi är 2 stycken som sporrar varandra. Så mycket goda lchf recept det finns. Lycka till,kompis =)
    Biggeros

    2014-03-30 | 09:30:48
    Bloggadress: http://chillitanten.blogg.se

Kommentera inlägget här: