biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Tivoli gatan

Kategori: Min Blogg

Då har jag gått längs parkens små fina stigar där man ser den fina Teatern som ligger i dess mitt.Små dammar som där allt fågelliv svalkar av sig och även spejar in om det kanske bjuds på lite brödsmulor. 
 Gässen tar det som bjuds och är framme och roffar åt sig först.
Änderna tar det som lämnas kvar eller så gäller det att vara tillräckligt kvick....
Endel lever fritt och andra lever i bur...
Här gals det för fulla muggar. Man kan inte dra alla över en kam....
Så här är självaste Teatern på Tivoligatan
Kan ni tänka er att midsommaren börjar närma sig...
☆☆☆☆Gäss indeed gott folk☆☆☆☆

Kommentarer

  • sandra (blivande frisör) säger:

    Gud vilken härlig blogg du har :)

    kika gärna in min blogg om du har lust, jag skriver om mitt liv som blivande frisör och även väldigt mycket kläder eftersom jag älskar mode. Jag har även en stor kärlek till min kamera Nikon D3100 så fina bilder blir det också en del av :D

    Kram på dig!

    Svar: Tack så snällt av dig. Beröm är alltid roligt att få. Ska absolut kika in på din blogg, kram
    Biggeros

    2014-06-19 | 18:09:18
    Bloggadress: http://sandraullvin.blogg.se
  • Marie säger:

    Vilka fina bilder du tagit, kram Marie.

    Svar: Tack snälla du det var fint sagt,kram
    Biggeros

    2014-06-19 | 18:28:14

Kommentera inlägget här: