biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Vuelvo en Cordoba

Kategori: Spaniens Cordoba

Nu är jag tillbaka till den gamla och sevärda staden. En solig dag som denna onsdag strör jag mig omkring på de smala gatorna i Córdoba.  
Man blir väldigt inspirerad att ta kort med alla dessa färger, ljus och kontraster som lurar i bakgränderna.
Vi bor på  **** Tryp Cordoba
10 minuters gångväg till gågatan. Fritt Wifi, god frukostbuffe och sköna sängar. Jag bedömer sängarna 4/5. Sist men inte minst har vi en balkong ut mot gatan och kan se bergen bortom.
 
 

Kommentarer

  • Marie säger:

    Herre Gud vad fina bilder, vad mysigt det ser ut, dit vill jag åka någongång när jag kommer till dig. Då är det slut med julefirandet nu förstår jag. Vardagen har börjat på 2014, kramar Mamma.

    Svar: Tack!! Det värmer. Ja, ett par gånger har resorna gått till Córdoba. Många kramar💕💕
    Biggeros

    2014-01-08 | 17:39:33
  • Hanna- Mamma till Alexander och Ellie säger:

    Vilka fina gamla hus där finns! :) Så fina bilder och hotellet ser väldigt nice ut :) Kram

    Svar: Tack, Hanna! Arkitekturen är helt otrolig. Det är tyvärr inte hotellet som bilden visar på. Det kommer sedan. Trevlig onsdag kväll😊
    Biggeros

    2014-01-08 | 20:21:17
    Bloggadress: http://imm0rtelle.blogg.se
  • elisa säger:

    va härliga bilder!
    jag vet inte hur du kan se när jag svarat till dig via min blogg men har i alla fall svarat på mitt kommentarsfält till dig så du kan se angående mopsar :)
    hade fint!

    Svar: Tack, Elisa😊 Jag ska kika in på din blogg angående om mopsar. Godkväll!
    Biggeros

    2014-01-08 | 21:50:42
    Bloggadress: http://jagheterelisa.blogg.se
  • Maria - mamma till Liam säger:

    vilka härliga foton :)

    Svar: Tack, Maria! Det värmer😊 Trevlig torsdags em
    Biggeros

    2014-01-09 | 10:33:31
    Bloggadress: http://fashionstars.blogg.se
  • caroline - Foto | Gran Canaria | Mamma säger:

    Haha ja barn tankar är så underbara :P

    Svar: Si, claro. Visst är de. Ha det bra=)
    Biggeros

    2014-01-09 | 16:26:45
    Bloggadress: http://carrosungar.blogg.se

Kommentera inlägget här: