biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Raindrops falling on my head...

Kategori: Min Blogg

 
Hoy esta lloviendo en Córdoba. Som sagt idag regnar det i Córdoba.  Visst är det så att växterna måste ha lite näring och vätska för att överleva. Precis som vi. Så vad är en dag utan sol? Ingenting för mig, för jag vet att solen dyker upp oftast förr eller senare. Hade jag varit i Spanien på en veckas semester hade jag blivit lite ledsen i ögat. Hursomhelst så är jag inte det utan "vivo en Jerez".
Regnet det bara öser ner, solen den borde skina lite mer.......
 

Kommentarer

  • säger:

    svar: Åh, din kommentar gjorde min dag tack snälla! <3 < 3 viktigast av allt är att följa sitt hjärta och leva det liv man själv vill, annars kommer man aldrig att bli nöjd. <3

    Svar: Helt riktigt! Man ska bara tänka på sig själv och de som är allra viktigast för en😊 kram på dig.
    Biggeros

    2014-01-15 | 01:50:50
    Bloggadress: http://xolizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: