biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Jag älskar sol!

Kategori: Spaniens Cordoba

Vem älskar inte sol?? 
Alla älskar sol och värme. Då ligger det goda humöret på topp. Man får så mycket energi. Här känns det som att våren har kommit till Córdoba. Solen skiner, men det är bara 13 grader i skuggan. För två veckor sedan sist jag var i Córdoba, så sken solen de första dagarna.  Därefter var det regn och mulet. Så kan det vara. Det är verkligen inte så illa som det låter. Det är mycket värmare här än i Sverige, så varför klaga bara för att det regnar någon gång.
Nu bor vi på Córdoba center NH hotell. Det är 5 minuters promenad till city. Jag har bott här förr och det är ett bra hotell. Denna gång bokade vi sviten i med det att vi ska bo här i 10 dagar. Det är lång tid på hotell. Tro mig, jag bor ofta på olika hotell.
Sängen är stor, men får 2/5 av mig i betyg. Lite för hård för min smak.
Rummet har ett stort badrum med jacuzzi och separat WC. Hc hotellen förseer gästerna med deras egna produkter såsom: shampoo, badskum, cologne, tandborste, rakhyvel, badmössa, kam etc.
Hotellet är upplyst på kvällen i alla regnbågsfärgerna. Jag kan garantera att man hittar tillbaka till Córdoba center hotell.

Kommentarer

  • william säger:

    fint hotell:D

    Svar: Ja, rätt så häftigt med regnbågsfärgerna som syns till kvällen. Min man tycker att hotellet liknar något annat. Jag säger inte vad. Ha en jätte bra dag William😊
    Biggeros

    2014-01-28 | 14:09:03
    Bloggadress: http://canonguy.blogg.se
  • Anonym säger:

    Vilket lyxigt hotell, och fint med regnbågsfärgerna. Här i Skåne är det kraftigt snöoväder har inte kommit ut från huset på 2 dagar, stark blåst med yrsnö 2 dec. högt och kallt. Skulle bara vilja beställa en resa till värmen nu, längtar efter värmen omedelbart. MVH Marie

    Svar: Usch vad jobbigt när det blåser. Det tror jag det att du längtar bort till värmen!! Hoppas att vädret lugnar sig snart, så du kommer ut, kram =)
    Biggeros

    2014-01-28 | 16:41:47

Kommentera inlägget här: