biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

God frukost är allt

Kategori: Spaniens Cordoba

Starta dagen med en rejäl frukost, så klarar du dig galant till lunch. Frukosten på Tryp hotel är super och som sagt så tackar jag inte nej till en kaka till kanelteet. 
Tryp hotel ligger mitt i city och har bra förbindelser med buss. Här går man till den destination som önskas ses. Avstånden är inte alls stora mellan varje sevärdhet. Hotellet har en modern interiör med många rum. Tyvärr finns det ingen privat parkering. 
Tagit bilderna från vår balkong med min Sony Lens G som man sätter på mobilen. Det var en av mina julklappar. Den tar väldigt bra bilder. Jag är väldigt nöjd.

Kommentarer

  • Jennifer Rosenius säger:

    Klart du inte tackar nej till kaka.

    Svar:
    Biggeros

    2014-01-10 | 13:48:03
  • Maria - mamma till Liam säger:

    frukosten såg riktigt god ut :)

    Svar: Den var god, Maria😊 Ha en fortsatt mysig fredag.
    Biggeros

    2014-01-10 | 15:28:59
    Bloggadress: http://fashionstars.blogg.se
  • Marie säger:

    Vilken god frukost, och återigen vilka fina bilder du tar. På ena bilden ser det ut som det vore marknad. Och när man tittar på träden, ser det ut som det börjar bli vår, vad underbart. Kram mamma.

    Svar: Det finns bara två säsonger i Andalusien och det är vår och sommar. Frukosten var fräsch och god. Tack och trevlig fredag :)
    Biggeros

    2014-01-10 | 17:25:53
  • FridA säger:

    Älskar frukost;)

    Svar: Me too, Frida😊
    Biggeros

    2014-01-10 | 21:17:42
    Bloggadress: http://friidas.se/

Kommentera inlägget här: