biggeros.blogg.se

PĂ„ resande fot i Spanien

🎁 ZaraHome🎁

Kategori: Spaniens Badajoz

Jag skulle egentligen köpa en rosljusstake. Imed det att de inte förstod att jag ville ha den sista som visades i skyltfönstret., sÄ fick det slutligen bli dessa vackra rosljus till mina höga ljusstakar. Vad sprÄket kan stÀlla till det ibland. Sedan köpte jag blommiga örngott till sovrummet. 
DÀrefter blev det en vÄrtröja pÄ Bershka.
 Avslutade denna soliga dag pÄ taberna La Santina. JÀtte mysigt stÀlle.
En öl och tapas kostade 1,10 euro. DĂ„ all tapas i Badajoz Ă€r gratis. Mumsigt vĂ€rre. Hasta luego mis amigos💕

Kommentarer

  • Marie sĂ€ger:

    Fina rosljus, och fina klÀder, och vÀldigt billigt med öl och tapas. Det Àr annat med Sverige, dÀr fÄr man ge en hundralapp för samma. Jag lÀngtar att fÄ ta en Tinto Verano med lime och tapas med dig i Jerez, mysigt, med sol och vÀrme. Kram Marie.

    Svar: Visst var de fina. Jag tyckte jag ville ha en marinfÀrgad tröja. HÀr Àr ju bÄde mat och dryckbart billigare Àn i Sverige. Trevlig kvÀll, kram
    Biggeros

    2014-02-20 | 17:45:27

Kommentera inlÀgget hÀr: