biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

CATS

Kategori: Spaniens Cordoba

 
Det är inte musikalen CATS. Den skulle jag jätte gärna vilja se. Jag har sett på hemskt många musikaler, men inte den. Det få bli nästa mål.
Nu ska ni få se på livs levande katter istället. Även om man inte ska mata vilda katter, så kunde jag inte låta bli. Jag vet att det finns så många snälla själar som fortsättningsvis kommer dit och matar de på plats. Det ligger även en restaurang precis intill katthaket.
 
Man fick tassa fram om man överhuvudtaget skulle få en bra bild.
De iakttog mig hela tiden vid minsta lilla rörelse jag gjorde och det var ingen överdrift. Tänk vad man kan vara misstänksam även pga en kamera??! Det klart.
Jag tror att de var fler än 10 katter som kom fram från sina nästen när det vankades mat på bordet. Jag gjorde mig en god gärning och katterna var nöjda och belåtna med sin dag.
Denna mysiga restaurang som heter Estacion (stationen) ligger precis vid katthaket och kan ha varit en gammal stationsbyggnad.
Vet ni varför jag tror det???....

Kommentarer

  • Isabella säger:

    Svar: oj det vet jag inte, köpte den bara för jag tycker det är så himla fint, speciellt med belysning i, såå mysigt!! :) kram

    Svar: Det förstår jag att du tycker är fint. Ha en mysig kväll😊
    Biggeros

    2014-02-04 | 21:46:18
    Bloggadress: http://tinkerbella.blogg.se
  • dite säger:

    jättefina bilder :D

    Svar: Tack, så mycket Afrodite😊
    Biggeros

    2014-02-04 | 23:02:36
    Bloggadress: http://affys.se
  • Jessica Högberg säger:

    Fint gammalt tåg!! Katterna ser välmående ut;)

    Svar: Ja, det är bara tuta och köra. Ja, katterna mådde bra efter ett mål mat. Tack, snälla för din kommentar😊
    Biggeros

    2014-02-05 | 09:33:18
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/
  • Marie säger:

    Oj! vad katterna uppskattade maten du gav, fina är dom.Snällt gjort. Kram mamma.

    Svar: Jag tror att jag gjorde deras dag. Katterna var välmående efter maten, kram
    Biggeros

    2014-02-05 | 17:47:13

Kommentera inlägget här: