biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Storbak

Kategori: Min Blogg

Igår bakade jag till Jul.
10 Lchf bullar. De blev jätte goda, men de kanske inte ser ut som vanliga. Jag bytte ut russin till valnöt och dekorerade med.
 Sedan bakade jag ett super gott  kesobröd från 56 kilo Lchf recept. Där jag även inkluderade basilika, linfrö, torkade tomater, Emmentalost och solrosfrön. Jätte gott.
Sedan gjorde jag bounty, choklafudge, kärleksmuffins och fröknäcke. Nu är det bara saffranskladdkaka, räkomelett och rödbetssalllad kvar som ska göras. Ja, såklart ska även kokning och grilljering av skinka göras. Sedan så......
Jättegott fröknäcke I min fina inköpta plåtburk från Kristianstad.
 
Bounty doppad i 90 % mörkchoklad.
 
Ha det bäst!!!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Wow vilket julbak! Och gott ser det ut också :)

    2014-12-18 | 21:05:49
    Bloggadress: http://johannaarntzen.se/

Kommentera inlägget här: