biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Mira Alcazar de San Juan

Kategori: Spaniens Alcazar de San Juan

Idag är det sol och inte ett moln så långt ögat kan nå....
 Jag tar en härlig promenad genom parken. Då jag även passar på att njuta av all natur och ett underbart djurliv. 
Tog med lite bröd från frukosten som jag själv inte kan äta. Passade perfekt att ge det till änderna....
Oj, fanns det Gäss med och så många......
1 bröd räckte inte länge.
Jag får ta med mig mer imorgon.
De var inte precis rädda för mig. De var ända inpå mig och skulle nafsa.....
Tur jag inte lider av ornitofobi.
Men tur var väl att en annan kändis bland matvraken dök upp med mer bröd. En hel kasse. Där låg jag i lä.
Yes!!! He said till the end...
See you tomorrow....
 
 
 
 

Kommentarer

  • ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥ säger:

    Vilka fina bilder. :)

    Svar: Tack så hjärtans mycket ♡♡♡
    Biggeros

    2014-12-01 | 19:53:03
    Bloggadress: http://evahle.se
  • Emmy's Life säger:

    Härliga bilder!

    Svar: Tack, snälla du. Det värmer =D Kram
    Biggeros

    2014-12-02 | 11:52:53
    Bloggadress: http://emeliematkoski.blogg.se/

Kommentera inlägget här: