biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Lilla JulAfton

Kategori: Min Blogg

En dag kvar till Julafton.
Vill först och främst passa på att önska min stora dotter Isabella en riktigt  God Jul, Hon är den av så många andra som ska jobba på självaste Julafton. Någon måste ju göra det,  Önskar att du också var här,  min älskade dotter. 
Jag, min man och Jennifer önskar er alla där ute på FB, Instagram, Bloggen ,alla ute i den stora vida världen, min mamma, pappa, svärmor, syskon, svägerskor, svågrar, moster, morbror, farbror, kusiner och slutligen alla fina vänner......
GOD JUL&GOTT NYTT ÅR 2015
 Ha en riktigt fröjdefull Jul med mycket käk på bordet.
 
Varm glögg och pepparkakor/lussekatter.
Julmusik och Juldans i varje stuga.
Glatt humör och många klappar
Gott hjärta...
Det är Jul för mig.

Kommentarer

  • Marie säger:

    God Jul till er med,
    må så gott

    Svar: Tack detsamma💖💖💖
    Biggeros

    2014-12-23 | 21:25:59
    Bloggadress: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här: