biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

SPA

Kategori: Sturkö

 
Förra Torsdagen var vi "flickor" på Ronnebybrunn Spa. Vad man kan njuta av dessa  lyxigheter som bidrar till ren avslappning och tillfredställning.  Jag njöt för fulla drag med ett härligt gäng. Detta bör man göra lite oftare.
 
Sedan var vi och åt en god bit mat i Ronneby på en mysig innergård. Dagen blev så lyckad och jag har fått umgås med mina flickor, bonusbarn och mamma. Det kan inte bli mycket bättre. Det lever jag länge på.
Ronnybybrunn Spa kan jag varmt rekommendera.
Trevlig Söndag ÷)
 

Kommentarer

  • Jessica Högberg säger:

    Varför gör man det inte oftare?? Det är ju så härligt!!

    Svar: Exakt Jessica. Spa som är så ljuvligt skönt ♡
    Biggeros

    2014-08-31 | 11:12:48
    Bloggadress: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här: