biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

I am back....

Kategori: Kristianstad

Efter en lång periods bortfall eller ej bloggnärvarande så är jag tillbaka igen...
Hoppas att ni har saknat mina inlägg och resor.=)
 Idag har jag hängt på gågatan i Kristianstad city och beundrat höstblommorna och även sommar blommorna som säljes ut till halva priset.
Visst blir man sugen på att handla en och en annan blomma...
Jag kan ju inte gärna frakta med mig blommor från Sverige. Det räcker med de grejer som ska fraktas till Spanien med flyttbuss. 
När nu det blir???
 
Nu sitter jag och gottar mig i veckoblaskor och en AloeVera diet med 0 kolhydrater.
Det går snart mot 6 månaders resa genom LCHF metoden och det funkar alla tiders. Jag skulle säga så här att denna metod passar både mig och min man. Så vi kommer att fortsätta resan.....
 I fredags var vi i Malmö,  LCHF butik och lagrade upp samtliga varor som synes på bilden. Vi ska frakta med oss diverse varor till Spanien. Än så länge har vi inte funnit någon LCHF affär i södra Spanien, men jobbar på det. Vi bunkrade upp med en stor dunk med kokosfett och olika typer av bakmix. 
Jag kan verkligen rekommendera oxfilé/fläskfilé chipsen =))
Samt firade min födelsedag med gott sällskap.
 
Ses♡♡♡♡Snart

Kommentarer

  • Marie säger:

    Oh! vad fina bilder, och vilken fin födelsedag du hade med dina nära och kära, samt vänner. Det är du värd min kära lilla tös. Kram Mamma.

    Svar: Ja, den var Super,kram =)
    Biggeros

    2014-08-27 | 19:51:23

Kommentera inlägget här: