biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Måndag I Jerez

Kategori: Min Blogg

Det är måndag och det är disigt. Det kan inte alltid vara soligt i Jerez. Har precis ätit en musli som jag har gjort själv. Havregryn, cornflakes, kokos, mandel, torkade jordgubbar, gojibär och vetekli. Nyttigt och gott. Jag har en "städdag" idag. Jag har bäddat rent sängarna, tvättat, dammsugit. Igår åt vi en hemmagjord smarrig pizza med nästan allt på. Helt otroligt så gick nästan allt ner bara så där. Jag måste ha varit vrålhungrig. Sedan såg vi på en dålig rysare. Jag kan säga det att det har visats väldigt många och dåliga rysare i helgen. Vi ses snart! ( hasta pronto)
 
Något senare så är städningen klar. Maten är förberedd, apelsin juicen pressad och yogurten mixad till 5:2 imorgon. Känner mig rätt så nöjd nu på kvällskvisten så vi säger Buenas Tardes, Adios!! Ses imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: