biggeros.blogg.se

På resande fot i Spanien

Tomten i stugan står

Kategori: Min Blogg

Titta vad jag hitta! En svensk tomte i Spanien. Nej, det är inte en lusekofta.......
Hittade en älg till granen som står så grann i stugan.
Jag skulle hitta en typisk spansk juldekoration till granen. Det är nog en älva eller fe eller ???Men den är inte typisk spansk.
Det blev ingen spira eller stjärna på toppen utan en blomsterkrans som vi har sett att en del granar är utsmyckade med. Lite ovanligt må jag säga, men fint! 
Ugglor i mossen, nä! Ugglor i granen!
 
 
Så här fin är vår Amaryllis nu. Snart nalkas det Jul mina vänner. Imorgon ska vi hämta upp dottern på Malaga flygplats, så imorgon blir det inte mycket tid till bloggen. Hasta pronto!
 
 
 
 

Kommentarer

  • Milina Salihodzic säger:

    Så fint :)

    Svar: Tack,Melina! Godnatt :)
    Biggeros

    2013-12-19 | 22:29:48
    Bloggadress: http://milina.blogg.se
  • Milina Salihodzic säger:

    - fast jag trivs med min kropp och min vikt nu, men vet att jag måste gå upp några kilo iaf. Och efter 5 års ätstörning är det inte direkt lätt att helt plötsligt börja äta

    Svar: Nej, jag vet gumman! Kämpa på och gå framåt 😊 God Jul!
    Biggeros

    2013-12-20 | 13:52:32
    Bloggadress: http://milina.blogg.se

Kommentera inlägget här: